Wednesday 25 July 2007

TAHNIAH

isnin 23/07/2007

tahniah buat bob & nirul sbb nurul dah pregnan 7 minggu..alhamdulillah akhirnya dapat jgk diorg baby, seronoknyer..aku ari nie dah lewat 4 ari datang period, sepatutnye aku kena ari sabtu lepas tapi x datang jgk eheh ehem ehem ada apa ker nie..klu dah berisi bestnyer (berharap sgt, tapi kalau sayang tau aku berharap sgt mesti dia marah sbb dia xnak tgk aku kecewa)

x jadi puasa ari nie sbb ade benda yg x dapat dielakkan jd khamis nie aku puasa sunat lah..tapi puasa yg tertinggal thn lepas dah abis ganti..alhamdulillah, habis jgk akhirnya

petang ari nie aku balik awal jd aku nak msk special utk sayang lah..aku msk kari (yg selalu x jadi, kari aku jd mcm masak lemak), pastu aku msk ayam masak kicap santan (mmg favarote sayang) pastu aku buat pencuci mulut kek chesee blueberry..bila dah msk kek mmg menyelerekan nyum nyum nyum..sayang yg baru balik kerja terus amik nasi nak makan bila nampak lauk kicap..


kek cheese blueberry


belum rasa tgk pun dah sedap


sayang ckp kek aku mmg sedap sgt eheh


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi