Friday 20 July 2007

TAHNIAH ABG ATAN & ANA

abg atan dapat baby girl, mlm td ana selamat lahirkan baby dia kat Hospital Sg.Buloh..daftar kol 2pm (semalam) pastu doctor tahan dia sbb dah lambat dr date yg doctor bagi utk lahirkan baby..kol 3pm doctor bagi ubat enduce(ubat paksa baby keluar)..

hakim tinggal ngan mak aku, mlm tadi hakim asyik menangis ajer nak kat abah dia, semua tidor kat depan mak plak hakim belum tidor tapi mak aku dah tertido ehehe kelakar btl..aku pujuk pun x jalan,jd sayang dukung hakim bawak keluar ingat nak bawak hakim naik kereta tapi hakim lg nangis kuat, xnak naik kereta..jd sayang cuma dukung hakim sampai lah hakim berhenti nangis..

bila sayang bawak semula masuk dalam rumah apalagi start lah semula hakim menangis, x blh tutup pintu pun kena buka ajer pintu depan..dah kol 12 lebih pun hakim still nangis lagi..jd sayang baring kan ajer kat toto, aku tepuk punggung hakim supaya dia cepat tido..kol 1am barulah hakim tertido..finally tido jgk hakim..penat gak layan budak nie..x lama tu abg atan balik bgtau yg ana dah lahirkan baby, dapat baby girl...wahhhh bestnyer..betul lah cakap hakim sbb bila tanya hakim ajer nak adik perempuan @ lelaki hakim mesti cakap adik perempuan..betul lah tu..

abg atan nak ambil hakim balik umah dia, tapi aku ckp x payah lah angkat dia, sbb hakim pun baru ajer tido..biarlah dia tido ajer kat umah kami, kesian hakim

pagi nie aku tanya lah abg atan, berat baby barape..berat 2.1kg..nama mungkin letak "NAZIRAH" sedap gak nama dia..

emmm ana & abg atan dah dapat baby, turn aku & sayang bila lah lg..pagi tadi aku sedih, aku baring semula kat atas katil..terlupa lansung sayang nak g keja, mungkin sayang cari aku dan jumpa aku dalam bilik, dia tanya aku nape? tapi aku senyap ajer xnak cakap apa2 ialah kalau aku cakap aku sedih sbb kita x dapat lg baby tentu sayang lg sedih dari aku..xper lah (ayat nak sedap kan hati "mungkin xder rezeki lagi xper lah")







Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi