Thursday 5 July 2007

PLANNING : SURPRISE FOR SAYANG

emmm nak wat aper erk utk sayang kali nie..10hb nie berday sayang, x plan nak wat aper2 lg..ingat lg 1st (2004) berday dia aku sambut utk dia (time tu x bercinta lg just kawan jea - teman tapi mesra eheh) kami g sunway jea..g tgk wayang n than lepak tepi kolam..n than aku wish kat dia "happy birthday" aku bg hadiah jam tangan - sepasang aku pun pakai jam yg sama (POLO)

kali nie kami dah bercinta pun - 2nd time (2005) sambut berday dia mmg surprise utk dia aku buat utk dia..kami jumpa kat kedai rahman Shah Alam, Selangor..naik kereta aku tapi sebelum tu aku tutup mata dia ngan sapu tangan n ddk kat sebelah aku..time tu dah kol 6 lebih dlm ati takut x sempat sampai jea..aku bwk dia g PD, bwk kereta mmg laju lah sbb nak kejar masa kan..kelakar gak sbb sampai kat PD, ader gak mata2 yg tgk aku ialah betul @ tdk minah nie bwk seorg lelaki ngan mata yg tertutup, aku ddk kan dia kat meja yg ader kat tepi pantai..bila aku buka sapu tangan kat mata dia, dia rasa terharu sgt ialah aku sanggup drive dr Shah Alam hingga ke PD semata2 nak penuhi impian dia nak ddk tepi pantai. suasana pun cantai sgt sbb dapat lg tengok matahari terbenam..subhanallah mmg cantik sgt lg2 dapat bersama ngan org yg tersayang..kali nie aku cuma hadiah kan dia sebuah mug yg hasil luaran mug tu aku yg cipta - ok lah tu

2006 - time nie aku x sempat nak beli kan aper2 utk dia just jumpa n wish ajer kat dia, kali nie mmg bz sgt sbb tiggal sebulan lebih ajer aku akan jd isteri dia kan..tapi ttp jumpa n wish kat dia..sebenarnyer aku dah beli kan hadiah utk dia tapi x sempat nak bg ajer jd aku cuma bg pas dah jd isteri dia 31.08.2007





bestfriend sayang : Bob & Nurul

2007 - kali nie aku ingat nak sambut birthday dia ngan bestfriend dia iaitu Bob, aku plan ngan wife dia - nurul, aku minta tlg kat suami dia utk ajak sayang kuar 10hb nie, kata lah ajak kuar g Sunway, kita makan kat Chicken Hunzz, perbelanjaan akan di support oleh aku, mgkin akan wat surprise kat situ..dah pesan kat nurul jgn bgtau kat Bob nie semua plan dr aku..x sbr nak tggu that day, tapi aku nak belikan hadiah aper utk suami aku nie..emm ingat nak bg jam tangan lah sbb jam tangan dia dah rosak, cuma jam tangan aku yg ok lg..ok lah tu

harap aper yg di rancang akan menjadi, InsyaAllah


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi