Wednesday 1 August 2007

HOUSE TO LET

skang nie aku n sayang tgh buzy nak cari umah sewa.ahad lepas kami dah round kat area subang perdana & damansara..sayang x kesah nak ddk maner asalkan umah yg nak di sewa tu selesa dan ader kemudahan asas..kat subang perdana harga sewa dia mahal lah tapi kalau kat damansara damai harga dia murah ajer..rate bawah rm300 ajer..kalau murah harga sewa bolehlah kami spend duit kat benda lain plak..sbb bila dah ddk sendiri nie banyak benda nak pikirkan..kelengkapan rumah perlu difikirkan..emmm rasa mcm nak g IKEA lah blh lah beli kelengkapan rumah kat sana.

kami x ckp lg kat family aku nak pindah umah,kami mesti hidup berdikari ialah sampai bila nak tinggal ngan family kan, rasa mcm x elok lah plak still tinggal ngan family..lagi plak bln nie genap setahun aku & sayang dah kahwen..aku dah xnak tinggal ngan family aku..please lah

lg plak aku & sayang mesti nak privicy kan..aku nak susah & senang bersama suami aku..rasa mcm sekejap sajer aku & sayang dah kahwen..rasa mcm semalam ajer baru berkahwen..still lg dlm keadan mood honeymoon, mungkin kerana kami blm dikurniakan anak jd mcm pasangan kekasih lagi..aku berharap & berdoa wpun selepas kami dah di kurniakan anak hubungan kami still seperti sekarang..aku suka makan bersuap, kalau aku malas nak makan sayang akan isi nasi dalam pinggan dia banyak2 dan suap aku, jd aku akan makan jgk eheh pandai betul sayang nak bg aku makan.


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi