Monday 9 July 2007

FINALLY I GET


Sabtu 07072007

ttiba sayang cakap dia nak g umah en.erri ngan epoy..umah en.erri ader wat berday party utk anak perempuan dia, ingat aku nak ikut tapi epoy amik sayang kol 4pm..aku blk keja pun kol 6.30pm maner lah sempat..wife epoy (fid) pun x ikut sbb blm blk keja lg..klu mcm tu ok lah sayng n epoy leh jd org bujang eheh

dlm kol 5.30pm sayang anto msg minta tlg, aku ckp ok ajer "aper diakan" rupa2nyer minta tlg amik dia kat umah epoy..ialah kesian plak nak minta tlg epoy anto dia kat umah..aku ckp ok ajer "no problem"..aku minta address umah epoy ajer lah, nsb baik lah aku pernah g umah epoy wpun dah ingat2 lupa, x kesah lah klu sesat call ajer lah dorg ajer minta amik aku eheh

fuyoo...x sesat sgt pun cuma pusing2 cari umah epoy ajer lah..rupa2nyer fid bkn g keja cuma dah smmgu dia blk kg kat Johor..skang nie epoy dah keja normal x mcm sblm nie cuti dia lain skit, ssh lah nak xplain, lain kali aku story erk..pas solat magrib aku n sayang minta diri ialah msg2 mesti penatkan lg2 fid sbb baru sampai dr kg..just give u all rest la..

kami g Giant dulu ehehe nak beli hamster..kami g pet shop dulu..ingat nak tgk dulu tapi aku bknnyer tgk dulu tapi terus pilih hamster tapi amik n terus nak bayar..sayang ckp aku xcited sgt nak hamster, asyik sengih ajer..dah pilih semua keperluan utk hamster n dah bayar, kami g tempat keja Lini..dr jauh aku dah nampak aku pegang hamster, trs lari ke arah aku punyer lah xcited gila, segan jea org tgk hahahaha adk saper lah nie kahkahkah

kami g mkn kat KFC sbb aku n sayang dah lapar sgt, Lini plak asyiklah merengek minta belanjer, teruk tul lah adk aku nie datang ajer Giant mesti minta belanja bknnyer dia nak belanja aku nie, hampeh jea..bila Lini bwk hamster (dlm cagew) semua org tgk klu yg bbdk nampak lah lg lah siap tunjuk2 lg, malu gak tapi wat slumber ajer. pas mkn kami blah lah, ingat nak amik Lini skali blk sekali tapi dia dah janji ngan Hafiz amik dia, emm xperlah

dlm keta aku sengih ajer, sayang ckp klu aku happy, dia pun akan rasa happy gak eheh luv u honey..dlm keta perah otak nak bg name aper kat hamster..mula2 nak bg name kiki la, hamtaro la, naruto lah, mashimaroo lah, bradangie la hish mcm2 la..kami sepakat nak letak name couple pasangan yg popular, finally kami pilih couple ausharya rai n abishek bachan..name pendek nye Abi n Aish..mmg sedap lah jd confirm lah kami letak name nie

welcome to my family ABI & AISH


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi