Monday 9 July 2007

BELI PRESENT

Ari nie keja sampai kol 3.30pm jer jd ader masa utk shopping beli hadiah berday utk sayang..aku beli kan hadiah jam tangan harap sayang akan suka, harga dia pun mmg mahal lah, nampaknyer kena ikat perut lah bulan nie jenama Sport mmg cantik lah sbb aku pun suka tgk, mmg cantik sgt emm tgk lah saper yg beli utk yg tersayang kan (chewah puji diri sendiri nampak), pastu pergi beli kad berday pastu beli muffin pastu pegi beli bunga ros utk sayang n pastu pegi beli kasut baru utk aku (sayang tahu mesti kena cubit)..
hadiah : kad berday utk sayang



hadiah : jam tangan jenama sport
  1. nak buat mcm maner erk utk surprise kan sayang :
    buat tgh malam nie ajak dia tgk tv bila dah tgh malam aku ajak dia msk bilik tido than dia akan tahu lah surprise utk dia


  2. @pun bg surprise time nak g keja, biasanye pagi aku yg akan mandi dulu tapi pg tu sayang yg mandi dulu jd bila aku masuk dlm bilik air n bila sayang msk dlm blk tido than dia akan tahu lah surprise utk dia

jd agak2 nak pilih yg mana satu erk..xper lah aku pkir dulu lah nak wat mcm maner

bob msg aku yg dia dah ajak sayang g mkn esok n sayang setuju nak g esok..cantik nampaknyer planning aku menjd lah eheh..tgk ajer lah esok mcm mener

just wait n see la


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi